Klacht Bol.com: Airmiles inwisselen Bol.com niet meer mogelijk

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 333690
Gebruiker
Shanna
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik wilde Sinterklaasinkopen doen bij Bol.com en mijn airmiles inleveren ter waarde van ongeveer €85. Enige weken geleden kon dit nog. Ik heb er destijds geen gebruik van gemaakt en bewust gewacht tot de Sinterklaasinkopen. In de veronderstelling dat ik dit nog tot 1 december kon doen wilde ik gisteren mijn aankopen doen en nu blijkt het niet meer te kunnen. Zonder aankondiging vooraf. Ik las hier een zelfde klacht van een andere klant en zij gaf aan dat Bol.com een passende oplossing heeft geboden. Ik heb net de klantenservice gesproken, maar zij geven aan niks te kunnen doen. Geen passende oplossing dus! Is hier nog iets aan te doen of moet ik mijn Sinterklaasinkopen toch maar elders gaan doen?

Gewenste oplossing

Ik wil graag een passende oplossing zoals een andere klant met dezelfde klacht kennelijk wel heeft gekregen.
Geboden oplossing
Er werd snel gereageerd door Bol.com, maar het antwoord is dat ze niets kunnen doen. Terwijl in een zelfde klacht van iemand anders werd aangegeven dat Bol.com een passende oplossing heeft geboden. Helaas biedt Bol.com mij helemaal niets aan
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Dit bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Simon heeft je inmiddels geinformeerd over de airmiles.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen