Klacht Bol.com: Airmiles inwisselen Bol.com niet meer mogelijk
Details
Klacht
Ik wilde Sinterklaasinkopen doen bij Bol.com en mijn airmiles inleveren ter waarde van ongeveer €85. Enige weken geleden kon dit nog. Ik heb er destijds geen gebruik van gemaakt en bewust gewacht tot de Sinterklaasinkopen. In de veronderstelling dat ik dit nog tot 1 december kon doen wilde ik gisteren mijn aankopen doen en nu blijkt het niet meer te kunnen. Zonder aankondiging vooraf. Ik las hier een zelfde klacht van een andere klant en zij gaf aan dat Bol.com een passende oplossing heeft geboden. Ik heb net de klantenservice gesproken, maar zij geven aan niks te kunnen doen. Geen passende oplossing dus! Is hier nog iets aan te doen of moet ik mijn Sinterklaasinkopen toch maar elders gaan doen?Gewenste oplossing
Ik wil graag een passende oplossing zoals een andere klant met dezelfde klacht kennelijk wel heeft gekregen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.