Opgelost door Bol.com: Airmiles inwisselen bol.com

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 332792
Gebruiker
Sinterklaas
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb het hele jaar airmiles gespaard om ze voor de sinterklaascadeautjes in te wisselen bij bol.com. En helaas, dit lukte dus niet.
Dus bellen. Een alleraardigste jongen vertelde dat dit met ingang van 1 november niet meer kan. Dus de tekst die ze zelf op de website hebben gezet; het lukt nu niet betalen met airmiles en we weten niet wanneer dit weer kan, klopt totaal niet. Het is per 1 november definitief gestopt. Zonder communicatie vooraf. Zonder een duidelijke tekst op de website. Helemaal niets. Als ik dit had geweten, had ik alles gekocht voor 1 november. En ik wilde 24.000 Miles inwisselen dus reken maar uit.

De oplossing

Mogelijkheid om de airmiles in te wisselen bij bol.com. Desnoods voor cadeaukaart.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Dit bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Joyce,

    Fijn dat we elkaar hebben gesproken.

    Poot aan Bever en Otter.

    Met vriendelijke groet
    Jolanda van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sinterklaas
Datum
Uiteindelijke oplossing
De oplossing van Bol.com is heel riant. Zij gaan helaas geen airmiles meer innemen maar hebben een passende oplossing aangeboden. Ook de tekst op de website gaan ze aanpassen. Tot slot een hele vriendelijke mevrouw, een leuk gesprek en begrip voor mijn ergernis. Ik ben blij.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen