Klacht Bol.com: Airmiles opeens niet meer inruilbaar bij Bol.com ?!

Richard#123

Beste Bol.com

Ik spaar al jaren airmiles en heb er intussen flink wat bij elkaar gespaard.
Een groot deel daarvan verloopt per 1 december en wilde ze, met de feestdagen voor de deur, dus inwisselen bij Bol.com.

Het blijkt dat ze "tijdelijk" niet meer zijn in te wisselen bij Bol.com staat op de website.
Maar dat 'tijdelijk' blijft de hele tijd maar op de website aangekondigd staan en verandert dus maar steeds niet in wanneer het WEL weer mogelijk is.

Ook is er niets over gecommuniceerd via de mail. (Wel over dat je de airmiles kan inleveren bij Bol.com /cadeaubonnen voor kunt krijgen, maar later dus NIET dat dat (voorlopig) niet gaat. En vanaf wanneer dan weer wel in te ruilen, dus trouwens ook niet.)

Dit zou al sinds 1 november zijn stopgezet lees ik na een speurtocht op het internet?!
En ook dat het niet/nooit meer zou kunnen. Dat kan toch niet waar zijn?!

Deze airmiles-actie zou gewoon tot 1 december in te wisselen moeten zijn!
Anders had ik ook de -dramatisch slecht bereikbare- website eind oktober maar door en door blijven proberen om er toch een keertje doorheen te kunnen komen voor de inruiling van mijn airmiles.
Ik voel me zo flink bij de neus genomen. Verlengen van de inruiltermijn naar 1 december, maar wel de voorwaarden/acties afschaffen, dat is niet fair.
Het gaat bij mij om 35.642 airmiles, dus reken maar uit...

Graag hoor ik van jullie hoe dit op te lossen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Richard

Het meest voor de hand ligt het om de oorspronkelijke actie te volgen en dus de Airmiles alsnog in te wisselen voor de geadverteerde bol.com-cadeaubon ter de waarde van de in te ruilen airmiles.

Beste klant,

Dit bericht is gelezen en je ontvangt zo snel mogelijk een reactie.

Jolanda van bol.com
    Beste klant,

Dit bericht is gelezen en je ontvangt zo snel mogelijk een reactie.

Jolanda van bol.com
    Beste klant,

Vandaag heeft mijn collega contact met je opgenomen en daarom sluit ik dit bericht.

Jolanda

Richard#123
Klacht wordt niet opgelost. Een beleefde jongeman van Bol.com heeft vandaag telefonisch contact opgenomen. Hij vond het allemaal erg vervelend om te melden, .... maar ... Bol.com doet NIETS aan de klacht. Sinds gisteren is de tekst op de website aangepast, er is dit jaar geen mogelijkheid meer om Airmiles in te wisselen bij Bol.com, zo vertelde hij... Waarvan akte. En tja, daar zit je dan, met je (bijna verlopen) Airmiles. Je kan wel iets anders -m.i. nutteloos- van de Airmiles-website bestellen. Maar met zo'n advies schiet ik niets op. Wat heb ik daar nou aan... Achteraf had ik, zo blijkt dus, TOCH de websites van Airmiles en Bol moeten blijven bestoken eind oktober en er niet in moeten trappen dat "door de drukte en onbereikbaarheid" de actie met een maand verlengd is. Dat blijkt gewoon NIET WAAR. Ik voel me lelijk bij de neus genomen.

Ook een klacht indienen over Bol.com?