Opgelost door Bol.com: Airmiles oplichting

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45734
Gebruiker
Rick
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn airmiles had ik gebruikt op Bol.com om te kijken hoeveel korting ik zou krijgen. Vervolgens heb ik de bestelling eruit gegooid omdat ik de korting niet hoog genoeg vond. Tot mijn schrik zag ik op mijn air-miles account dat de air-miles er nog steeds waren afgeschreven! Na een belletje met de klantenservice werd ik inderdaad in het gelijk gesteld door de medewerker maar kon hij verder niks doen. Volgens hem was het een ''aandachtspuntje'' voor toekomstige klanten.....Oftewel ik heb gewoon pech! Ik heb nooit, ik herhaal; Nooit! Toestemming gegeven om deze miles om te laten zetten naar een cadeaubon! Na een klacht te hebben ingediend bij Bol.com, kreeg ik een antwoord terug dat ik maar de algemene voorwaarden had moeten lezen. Daar heeft Bol.com helemaal gelijk in! Het staat in de algemene voorwaarden, maar het wordt nergens aangeven op het moment dat ik de airmiles omzet in korting. En als je een order verwijderd, verwacht je toch gewoon dat airmiles ''veilig'' zijn.

De oplossing

Ik ben bang dat het voor te laat is om mijn airmiles terug te krijgen. Ik wil vooral toekomstige consumenten helpen door Bol.com deze semi-oplicht praktijken Goed te vermelden!

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  2. Auteur
    Rick
    Datum
    Bol.com heeft snel gehandeld door mijn Air-miles terug te storten. Goed gehandeld van Bol.com dus!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy