Opgelost door Bol.com: Al drie jaar aan het wachten op een oplossing!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 304279
Gebruiker
I. Lipsch
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ben al drie jaar aan het wachten op een oplossing inzake mijn account. Sommige onderdelen (onder andere betaalinformatie) zijn niet zichtbaar (krijg een volkomen wit scherm te zien).

Al heel vaak contact opgenomen met bol waarbij telkens de belofte gedaan wordt het door te sturen naar de technische afdeling, maar na drie jaar nog steeds geen oplossing. Ook meermaals gevraagd om contact hierover met mij op te nemen, maar dit is zelfs al teveel moeite...

De oplossing

Dat mijn account fatsoenlijk werkt en compensatie voor alle zinloze en tijdrovende contacten de afgelopen drie jaar.

3 reacties

  1. Auteur
    I. Lipsch
    Datum
    Wat met mij stoort is dat er door heel veel verschillende medewerkers telkens is toegezegd dat bol contact met mij opneemt (de meeste zeggen dit zelfs op individuele basis), maar tot op heden heeft bol nog nooit iets laten horen.
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste I. Lipsch,

    Wat jammer dat er zo weinig contact met u is opgenomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb uw gegevens gevonden en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Ik wens u een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Isaac
    bol.com
  3. Auteur
    I. Lipsch
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
I. Lipsch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen