Klacht Bol.com: alleen waar ik recht op heb.
Details
De klacht
heb vaak bestelling gedaan en betaald met cadeaubon,vaak was geleverd artikel verkeerd of defect.heb dit dan ook direct retour gestuurd.bij de laatste bestelling werd ik bij afronding bestelling [betaald met cadeaubonnen] kreeg ik mail dat bestelling geannuleerd is.[zie contactmail]Beste meneer Hendriks,Naar aanleiding van je
vraag over je bestelling met bestelnummer 4212280970 stuur ik je deze
e-mail.
Je geeft aan dat je graag wilt weten waarom je bestelling
geannuleerd is, goed dat je hierover contact opneemt met ons.
Ik heb het
voor je nagekeken en ik zie dat er de afgelopen dagen al meerdere malen contact
is geweest tussen mijn collega`s en jou. Helaas is het niet meer mogelijk om
bestellingen te plaatsen, er is namelijk in het verleden teveel mis gegaan met
het retourneren van je artikelen, dit is ook uitgelegd door mijn vorige
collega`s.
De oplossing
dat ik cadeaubonnen terug krijg of bestelde artikelen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.