Klacht Bol.com: alleen waar ik recht op heb.

Klachtnummer
# 260830
Gebruiker
frans
Datum
4 reacties

Details

De klacht

heb vaak bestelling gedaan en betaald met cadeaubon,vaak was geleverd artikel verkeerd of defect.heb dit dan ook direct retour gestuurd.bij de laatste bestelling werd ik bij afronding bestelling [betaald met cadeaubonnen] kreeg ik mail dat bestelling geannuleerd is.[zie contactmail]Beste meneer Hendriks,

Naar aanleiding van je
vraag over je bestelling met bestelnummer 4212280970 stuur ik je deze
e-mail.

Je geeft aan dat je graag wilt weten waarom je bestelling
geannuleerd is, goed dat je hierover contact opneemt met ons.

Ik heb het
voor je nagekeken en ik zie dat er de afgelopen dagen al meerdere malen contact
is geweest tussen mijn collega`s en jou. Helaas is het niet meer mogelijk om
bestellingen te plaatsen, er is namelijk in het verleden teveel mis gegaan met
het retourneren van je artikelen, dit is ook uitgelegd door mijn vorige
collega`s.

De oplossing

dat ik cadeaubonnen terug krijg of bestelde artikelen.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Uw bericht is gelezen en er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Femke van bol.com
  2. Auteur
    frans
    Datum
    Dank je voor reactie,hoop wel dat ik antwoord krijg.ik begrijp hier totaal niks van.gr frans
  3. Auteur
    frans
    Datum

    Beste Bol.Com,zoals beloofd zou ik nog terug gebeld worden door
    bol.com,maar helaas heb ik nog niks gehoord.ik hoop dat ik toch nog uitleg krijg
    van wat er te veel is mis gegaan.ik heb ook nog artikel liggen wat ik na een
    annulering toch ontvangen heb.verder zal ik nooit meer iets bestellen bij
    bol.com vanwege beschuldiging .graag zie ik antwoord.vr gr frans
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Hendriks,

    Zonet heb ik u een e-mail gestuurd naar aanleiding van ons telefoongesprek van deze ochtend. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om op deze mail te antwoorden.

    Met vriendelijke groeten,

    Charlotte van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen