Klacht Bol.com: als trouwe klant kan ik niet meer met acceptgiro betalen

woeste

al een aantal jaren betaal ik per acceptgiro bij bol.com en altijd op tijd,ik ben dus geen wanbetaler!,nu kan ik dus niks meer per acceptgiro betalen,waarom?

weer betalen per acceptgiro

Bol.com
    Geachte heer Dijkstra,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen contact met u op.Groeten,
    woeste
    nog niets gehoord van bol.com.
    Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail. Met vriendelijke groet,
    bol.com
    woeste
    bol.com doet het voorkomen dat ik slechts enkele artikelen niet per acc.giro kan betalen,ik heb van alles geprobeerd te bestellen maar moet alles per ideal betalen wat ik bij iedere webwinkel wel kan en dan vaak ook nog goedkoper uit ben dan bij bol.com,dus bij deze is bol.com een klant kwijt.
    Bol.com
    Geachte heer Dijkstra,De betaalmethode acceptgiro is niet bij iedere bestelling beschikbaar. Zoals we hebben aangegeven, is dit een geautomatiseerd proces waar wij geen uitzondering op kunnen maken. Of de methode wordt aangeboden is onder andere afhankelijk van hoeveel bestellingen u plaatst en in welke productcategorieen. Uiteraard staat u bij ons niet te boek als wanbetaler. Wij kunnen echter helaas geen uitzondering maken door de betaalmethode alsnog handmatig aan te bieden.Met vriendelijke groet,
    woeste
    de computer bepaald bij bol.com ook al betaal je netjes al je rekeningen, je word door de computer bestraft,en maar reclame maken dat je achteraf per acceptgiro kan betalen,mooi niet dus,valse belofte,misleidende reclame!
    Voor mij nooit meer bol.com.

woeste

Ook een klacht indienen over Bol.com?