Klacht Bol.com: als trouwe klant kan ik niet meer met acceptgiro betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 23683
Gebruiker
woeste
Datum
6 reacties

Details

De klacht

al een aantal jaren betaal ik per acceptgiro bij bol.com en altijd op tijd,ik ben dus geen wanbetaler!,nu kan ik dus niks meer per acceptgiro betalen,waarom?

De oplossing

weer betalen per acceptgiro

6 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer Dijkstra,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen contact met u op.Groeten,
    Bol.com
  2. Auteur
    woeste
    Datum
    nog niets gehoord van bol.com.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail. Met vriendelijke groet,
    bol.com
  4. Auteur
    woeste
    Datum
    bol.com doet het voorkomen dat ik slechts enkele artikelen niet per acc.giro kan betalen,ik heb van alles geprobeerd te bestellen maar moet alles per ideal betalen wat ik bij iedere webwinkel wel kan en dan vaak ook nog goedkoper uit ben dan bij bol.com,dus bij deze is bol.com een klant kwijt.
  5. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer Dijkstra,De betaalmethode acceptgiro is niet bij iedere bestelling beschikbaar. Zoals we hebben aangegeven, is dit een geautomatiseerd proces waar wij geen uitzondering op kunnen maken. Of de methode wordt aangeboden is onder andere afhankelijk van hoeveel bestellingen u plaatst en in welke productcategorieen. Uiteraard staat u bij ons niet te boek als wanbetaler. Wij kunnen echter helaas geen uitzondering maken door de betaalmethode alsnog handmatig aan te bieden.Met vriendelijke groet,
    Bol.com
  6. Auteur
    woeste
    Datum
    de computer bepaald bij bol.com ook al betaal je netjes al je rekeningen, je word door de computer bestraft,en maar reclame maken dat je achteraf per acceptgiro kan betalen,mooi niet dus,valse belofte,misleidende reclame!
    Voor mij nooit meer bol.com.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
woeste
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen