Klacht Bol.com: Annulering door 'foutieve prijs' bij bol.com

Klachtnummer
# 47900
Gebruiker
Zonnebril
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Enkele dagen geleden bezocht ik bol.com omdat er een 'sale' zou zijn. Ik dacht hier mooi gebruik van te maken door twee producten te bestellen van het merk 'Steelseries'. Het gaat hier om de Siberia V2 headset en de Diablo III-muis.

Echter kreeg ik gister een e-mail toegestuurd waarin stond dat beide producten geannuleerd waren. De reden hiertoe was dat de prijs foutief werd weergegeven op het moment van bestellen. Het betaalde bedrag zou weliswaar binnen een week teruggestort worden, maar de Nationale Entertainment Card die ik gebruikt heb voor een deel van de betaling is niet opgewaardeerd naar zijn originele waarde, iets wat binnen 24 uur zou moeten gebeuren volgens bol.com.

Het lijkt mij daarom redelijk om de producten alsnog te leveren voor het betaalde bedrag.

Gewenste oplossing

Ik zou graag de bestelde producten alsnog geleverd zien worden.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en nemen zo snel mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Zojuist bent u per e-mail geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  3. Auteur
    Zonnebril
    Datum
    In de email stond dat mijn kaart reeds is opgewaardeerd. Bij het nakijken op de website van Nationale Entertainment Card staat dat het bedrag al is besteed, en dus geen waarde meer heeft. Daarnaast is mijn gewenste vergoeding niet het terugstorten van het betaalde bedrag, maar het ontvangen van de geannuleerde producten. Al eerder is er bij een kennis van mij beroep gedaan op artikel 4, terwijl in artikel 9 staat dat de prijzen niet aangepast mogen worden in desbetreffende situaties.

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen