Opgelost door Bol.com: Apparaat werkt ondanks retour nog niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 457051
Gebruiker
Esther73
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Retour koffieapparaat van 3 maanden oud. In een stinkende naar rook ruikende doos weer terug en niets gedaan , klacht bestaat nog steeds. Als je terug belt moet ik maar 48 uur geduld hebben.

De oplossing

Serieus gekomen worden en moet gaan zuchten als klanten bellen

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Esther,
    Jammer dat je reparatie niet naar tevredenheid is uitgevoerd. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
    Groet, Tim van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Esther,
    Jammer dat je reparatie niet naar tevredenheid is uitgevoerd. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
    Groet, Tim van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Esther73
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opnieuw verzenden naar de reparatie afdeling
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen