Opgelost door Bol.com: Apple AirPods verdwenen uit de geleverde verpakking

zaterdag 30-11-2019 heb ik Apple AirPods pro besteld op de website van Bol.com
Ik heb er voor gekozen deze op zondag 1 december te laten bezorgen.
Eind van de middag kwam de bezorger van Red je pakketje bij mij langs om de bestelling af te leveren. Toen ik in huis het Bol.com doosje openmaakte zat daar het Appeldoosje in. Met mijn dochter maakten we dit open en tot onze grote schrik zaten er knikkers in en geen AirPods.
We schrokken hier enorm van omdat we ons niet voor konden stellen dat dit zou kunnen gebeuren. Ik heb direct via de chat contact gehad met Bol.com. en gevraagd of men mij kon bellen.
Gelukkig heeft hun medewerker contact op genomen en ik heb het verhaal gedaan dat er ergens in de keten is gestolen.
Blijkbaar is de originele sealing verbroken, AirPods gestolen, knikkers in doosje gedaan en andere sealing aangebracht.
Ik heb de verpakking en sealing nog hier liggen. Nu ik nauwkeuriger kijk is de sealing denk ik van ander materiaal dan Apple altijd gebruikt in zijn verpakking.
Uw medewerker heeft deze casus naar de betreffende afdeling doorgezet.
Ik zet met deze mail alles nog een keer op een rij in dit bericht en heb ook foto’s toegevoegd van de verpakkingen. Nu is het dinsdagavond en heb ik nog geen reactie gehad van Bol.com op dit voorval.

Ik zou graag Apple AirPods pro geleverd krijgen, indien niet mogelijk het volledige bedrag terug gestort op mijn rekening.

Bol.com
    Beste Mbrandwijk,

Dank voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Bedankt voor de reactie Sheriva,
    Ik heb je voicemail gehoord.
    Zou je na 16:00 uur terug kunnen bellen omdat ik tot die tijd telefonisch niet bereikbaar ben.

met vriendelijke groet,
    Mischa van Brandwijk

mbrandwijk
Heb binnen 3 dagen mijn geld terug gekregen van Bol.com. Super snelle response en service. Mijn dank hiervoor Sheriva. met vriendelijke groet, Mischa van Brandwijk

Ook een klacht indienen over Bol.com?