Opgelost door Bol.com: Arrogante,klant onvriendelijke klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 318802
Gebruiker
G.H. Goorman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Laptop bestelt mede door de afbeeldingen die er bij stonden.
Op de afbeelding zat een fingerprint ter beveiliging op de laptop.
Na de laptop ontvangen te hebben op zaterdag bleek deze er niet op te zitten.
Meteen geshat met een medewerker deze zou navraag doen en mij terug bellen met een passende oplossing. De laptop bestelt omdat mijn zoon hem nodig heeft voor het nieuwe schooljaar.
Gewacht tot maandag maar geen reactie,terug gebeld en kreeg de mededeling dat de foto foutief was en dat ik de laptop maar terug moet sturen.
Heb haar verteld dat dat geen optie was omdat mijn zoon de laptop deze week nodig heeft.Zij gaf mij te kennen dat zij niets voor mij kon betekenen.Ik moest de laptop maar terug sturen en ergens anders een laptop bestellen.

De oplossing

Een laptop sturen zoals op de afbeelding.(met fingerprint)

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste G.H.

    Wij hebben je bericht gelezen en in behandeling genomen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om dit te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste G.H.

    Deze middag heb ik telefonisch contact opgenomen en heb deze klacht besproken. We zijn gelukkig tot een oplossing gekomen.

    In de e-mail die ik heb gestuurd, heb ik wat meer informatie gezet.

    Groeten,
    Manon van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.H. Goorman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een vergoeding en een presentje voor mijn zoon.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen