Opgelost door Bol.com: Artikel geretourneerd, bij aankomst pakket geannuleerd door de verkoper en moet nog steeds betalen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 567076
Gebruiker
GeenVrolijkeMan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een artikel gekocht bij JS Supplies via Afterpay, toch besloten het artikel niet te gebruiken en had het geretourneerd bij Bol.com via PostNL.

Toen het pakket ontvangen was door de verkoper werd mijn retour geannuleerd door de verkoper, maar nu staat er op Bol.com dat ik moet betalen voor het product dat ik niet eens meer heb, er staat bij dat ik hier nog 9 dagen heb om te betalen.

De oplossing

Het zou fijn zijn als het factuur stop kan worden gezet, ik ga natuurlijk niet betalen voor een product wat ik retour heb gestuurd aan de verkoper.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GeenVrolijkeMan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht werd snel afgehandeld. Bedankt Bol.com!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen