Opgelost door Bol.com: Artikel niet bezorgd op beloofde tijdstip.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 394134
Gebruiker
Joost
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 2 oktober om 14:39 een bestelling geplaatst waar "Voor 23:59 besteld, morgen in huis" bij stond, dus ruim op tijd. Nu leven we 4 oktober, 2 dagen later en is het artikel nog steeds niet bezorgd. Het betreft een cadeau voor een verjaardag vandaag. Na mijn vraag aan de medewerker van Bol.com of ik het vandaag mag verwachten of beter naar een winkel kan gaan om een cadeau te kopen kreeg ik simpelweg het volgende antwoord: "Vertragingen kunnen nou eenmaal voorkomen, ik kan er verder niets over zeggen"

Dat is lekker makkelijk, dan moet de Bol.com maar niet adverteren met "Voor 23:59 besteld, morgen in huis" als ze niet waar kunnen waarmaken.

De oplossing

Concreter zijn wat betreft levertijd.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Joost,

    Bedankt voor je bericht. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joost
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is verholpen, in die zin dat ik mijn geld terug heb gekregen, maar het cadeau waar ik op had gerekend is spoorloos. En het is jammer dat je door Bol.com niet serieus wordt genomen tijdens een online chat op hun site met een medewerker, je wordt afgeraffeld met "ja vertragingen kunnen nou eenmaal voorkomen, als u geen verdere vragen heeft wens ik u nog een fijne dag", maar zodra je hier een klacht plaatst staat je telefoon roodgloeiend met belletjes van Bol en binnen een mum van tijd staat je geld weer op je rekening. Jammer dat het via deze weg moet.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen