Klacht Bol.com: Artikel niet bezorgd
Details
Klacht
Geachte mevrouw/mijnheer,Op 20 December 2018 heb ik een artikel besteld op bol.com. Bestellingnummer: 2100493870. Twee dagen later, op 22 December, kreeg ik de volgende email van PostNL via Bol.com: "Geachte heer/mevrouw, Vandaag hebben we uw pakket bezorgd.
Bezorgd om: Vandaag 22 december 10.20 uur
Bezorgadres: Leeuwenstraat 43 5645BA EINDHOVEN Afzender: OOTB Electronics Barcode: 3SCGSG111207041 "
Ik heb eigenlijk niets ontvangen. Erger nog, op de website van PostNL het staat zelfs een handtekening - die is niet van mij: https://jouw.postnl.nl/?D=NL&T=C#!/track-en-trace/3SCGSG111207041/NL/5645BA
Intussen heb ik bol.com geemaild - hun antwoord is:
"Beste Sorin, Wij krijgen een terugkoppeling van van PostNL dat uw pakket is geleverd op Leeuwenstraat 43 met een handtekening gezet door Sorin. Met vriendelijke groet, OOTB Partner van bol.com "
Ik heb nooit iets getekend noch ontvangen. Ik heb met PostNL gepraat - hetzelfde verhaal. Ik wil mijn geld terug zsm.
Bedankt voor uw hulp,
Met vriendelijke groeten,
Sorin Cristescu
Gewenste oplossing
geld terug- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.