Klacht Bol.com: Artikel niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 342377
Gebruiker
sorincalex
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte mevrouw/mijnheer,
Op 20 December 2018 heb ik een artikel besteld op bol.com. Bestellingnummer: 2100493870. Twee dagen later, op 22 December, kreeg ik de volgende email van PostNL via Bol.com: "Geachte heer/mevrouw, Vandaag hebben we uw pakket bezorgd.
Bezorgd om: Vandaag 22 december 10.20 uur
Bezorgadres: Leeuwenstraat 43 5645BA EINDHOVEN Afzender: OOTB Electronics Barcode: 3SCGSG111207041 "

Ik heb eigenlijk niets ontvangen. Erger nog, op de website van PostNL het staat zelfs een handtekening - die is niet van mij: https://jouw.postnl.nl/?D=NL&T=C#!/track-en-trace/3SCGSG111207041/NL/5645BA
Intussen heb ik bol.com geemaild - hun antwoord is:
"Beste Sorin, Wij krijgen een terugkoppeling van van PostNL dat uw pakket is geleverd op Leeuwenstraat 43 met een handtekening gezet door Sorin. Met vriendelijke groet, OOTB Partner van bol.com "
Ik heb nooit iets getekend noch ontvangen. Ik heb met PostNL gepraat - hetzelfde verhaal. Ik wil mijn geld terug zsm.
Bedankt voor uw hulp,
Met vriendelijke groeten,
Sorin Cristescu

Gewenste oplossing

geld terug
Geboden oplossing
Je mag een klacht sluiten alleen als dat opgelost is. Tot nu toe is er geen oplossing, dus laat die klacht open of anders maak ik een nieuwe (en nog erger).
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Ik zie dat je dit probleem ook gemeld hebt via Thuiswinkel. Je klacht wordt opgepakt, daarom zullen wij deze melding op Klachtenkompas.nl sluiten

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen