Opgelost door Bol.com: Artikel niet geleverd, geen geld terug.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 355680
Gebruiker
Hermione
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb op 4 maart een CD besteld en is betaald. Ik heb niets ontvangen. Ook geen notificatie op mijn woonadres van de bezorger.

Verzending is volgens Bol.com op 7 maart in gang gezet en ik zou op 14 maart (!) het artikel ontvangen.

Daar had ik al een slecht gevoel over, maar je weet die verzendinformatie pas als je al betaald hebt. Ook weet je dan pas dat je geen track en trace code krijgt (!)
Kortom: hele slimme manier van oplichting. Ik kan niets bewijzen namelijk.

De betreffende CD is op de site van Bol.com nog gewoon leverbaar.

De oplossing

Ik wil dat Bol.com de CD opnieuw verstuurt. Volgens de site is hij nog gewoon leverbaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bol.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Hermione
    Datum
    Inmiddels is de klacht door Bol.com naar tevredenheid opgelost.
    Mijn bestelling moest van een andere leverancier komen. Die had geen voorraad, waardoor er niet geleverd werd. Inmiddels is mijn betaling teruggestort.
    Ik kon de bestelling opnieuw plaatsen en nu was levering uit eigen voorraad mogelijk. De CD is inmiddels binnen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hermione
Datum
Uiteindelijke oplossing
Inmiddels is de klacht door Bol.com naar tevredenheid opgelost. Mijn bestelling moest van een andere leverancier komen. Die had geen voorraad, waardoor er niet geleverd werd. Inmiddels is mijn betaling teruggestort. Ik kon de bestelling opnieuw plaatsen en nu was levering uit eigen voorraad mogelijk. De CD is inmiddels binnen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen