Klacht Bol.com: artikel nooit ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 484348
Gebruiker
Carl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nooit volgend artikel ontvangen

Omo Vloeibaar Wasmiddel Kleur - 5 x 20 wasbeurten - Voordeelverpakking

volgens de bol medewerker werd het artikel beschadigd tijdens transport, en dus stuurt de transporteur het artikel retour.

reactie bol : ze nemen de artikels in retour binnen, laten me niets weten en pas na een week kijk ik eens op hun site en zie ik't als retour staan.. en ik maar wachten met mijn vuile was.

service medewerker vraagt : wat kan ik betekenen voor je... ja.. niets zeker ?

enige oplossing die bol mij bied is om opnieuw te bestellen.. ja.. dan wel ergens anders

dit begrijp ik TOTAAL niet

De oplossing

waardebon, betere service, niets

geen zin meer in bol

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carl
Datum
Uiteindelijke oplossing
De reactie van bol. : we hebben je een mail gestuurd met Informatie. => Geen mail ontvangen, ook niet in mijn spam. Wat ben ik met een mail? Zeker als ik m niet krijg. Is dit feedback om klachten te sluiten?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen