Opgelost door Bol.com: Artikel terug gestuurd maar moet betalen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 480055
Gebruiker
Lonneke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Artikel terug gestuurd maar blijf betalingsherinneringen ontvangen. Bol. Com zegt retour niet ontvangen te hebben. Klantenservice bol.com beschuldigd klant dat pakket niet door de brievenbus past, terwijl dhl pakket in de brievenbus heeft geleverd. Pakket per briefpost terug gestuurd, nu zegt bol.com dat ik als klant pakket nooit verstuurd kan hebben per briefpost omdat het niet door de brievenbus past. Ook zouden ze zien dat ik het ticket niet heb geprint voor retour wst gewoon geprint is. Je wordt als klant uitgemaakt voor leugenaar.

De oplossing

Ik wil excuses voor het feit dat ze spiegelen dat ik zou liegen. Daarbij wil ik dat het pakket wordt afgeboekt als retour.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lonneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het artikel is handmatig retour geboekt en excuses gemaakt
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen