Opgelost door Bol.com: Artikel veranderd in 45 minuten van 68 naar 93 euro ondanks de mail van bol.com van 68 euro

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 310281
Gebruiker
D.J.M. van der Lek
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wilde een luchtje kopen via Bol .com maar ze hadden deze helaas niet op voorraad. Ik had mij ingeschreven dat ik graag bericht wilde als deze weer beschikbaar was. Vandaag keurig een mail met je artikel is op voorraad. Ik was onderweg naar huis en was na 45 minuten thuis. Thuis ben ik meteen achter de computer gaan zitten om het luchtje te bestellen. Maar als ik op de mail klikte waar eerst 68 euro in stond was hij nu opeens 93 euro.!! Dit binnen 45 minuten erg jammer dit. Het mag toch niet zo zijn dat jullie een mail sturen met de prijs en dat ik eerst op de website hem ook voor 68 euro zie staan en daarna meteen voor 93 euro....ben erg teleurgesteld. Zelfde luchtje ook door Bol.com geleverd dus precies hetzelfde

De oplossing

Ik zou graag willen dat bol.com, als ze een mail sturen met het artikel op voorraad met de prijs erbij dat je deze dan ook voor die prijs kan kopen dezelfde dag. Bij mij zat er 45 minuten tussen 68 euro en 93 euro groot verschil dus.!

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw van der Lek,

    Dit bericht is gelezen en in behandeling genomen. Er wordt zo snel mogelijk contact opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda an bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Daphne,

    Zojuist heb ik je een email gestuurd.

    Fijne dag en groetjes
    Tony van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.J.M. van der Lek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Verschil gekregen in een waardebon, zodat ik alsnog van de aanbieding gebruik kon maken. Hier ben ik blij mee, bedankt bol.com
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen