Opgelost door Bol.com: Artikel veranderd in 45 minuten van 68 naar 93 euro ondanks de mail van bol.com van 68 euro

D.J.M. van der Lek

Ik wilde een luchtje kopen via Bol .com maar ze hadden deze helaas niet op voorraad. Ik had mij ingeschreven dat ik graag bericht wilde als deze weer beschikbaar was. Vandaag keurig een mail met je artikel is op voorraad. Ik was onderweg naar huis en was na 45 minuten thuis. Thuis ben ik meteen achter de computer gaan zitten om het luchtje te bestellen. Maar als ik op de mail klikte waar eerst 68 euro in stond was hij nu opeens 93 euro.!! Dit binnen 45 minuten erg jammer dit. Het mag toch niet zo zijn dat jullie een mail sturen met de prijs en dat ik eerst op de website hem ook voor 68 euro zie staan en daarna meteen voor 93 euro....ben erg teleurgesteld. Zelfde luchtje ook door Bol.com geleverd dus precies hetzelfde

Ik zou graag willen dat bol.com, als ze een mail sturen met het artikel op voorraad met de prijs erbij dat je deze dan ook voor die prijs kan kopen dezelfde dag. Bij mij zat er 45 minuten tussen 68 euro en 93 euro groot verschil dus.!

Bol.com
    Beste mevrouw van der Lek,

Dit bericht is gelezen en in behandeling genomen. Er wordt zo snel mogelijk contact opgenomen.

Jolanda an bol.com
    Bol.com
    Beste Daphne,

Zojuist heb ik je een email gestuurd.

Fijne dag en groetjes
    Tony van bol.com

D.J.M. van der Lek
Verschil gekregen in een waardebon, zodat ik alsnog van de aanbieding gebruik kon maken. Hier ben ik blij mee, bedankt bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?