Opgelost door Bol.com: Artikelen twv €600 5 weken geleden geretourneerd, terugbetaling blijft uit!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66369
Gebruiker
JS
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Er is iets goed mis bij jullie klantenservice! Wekenlang wordt ik aan het lijntje gehouden. Op 30 mei stuurde ik een telefoon en tablet twv 598 euro retour ivm een te late levering. In de originele ongeopende verpakking. Hoewel in het besteloverzicht netjes stond dat het retour ontvangen was en dat de betaling spoedig zou worden terugbetaald, gebeurde verder niets. Twee weken later toch maar eens een mailtje gestuurd. Geen reactie whatsoever! 23 juni gechat. Alle begrip en het zou geregeld worden. Daarna de reactie dat ik iets niet had teruggestuurd! Week later weer gebeld en weer te horen gekregen dat het goed gaat komen. Gevraagd om bevestiging per email; niet ontvangen! Vandaag gesproken met teamleider klantenservice die garandeert dat het geld wordt teruggestort. Hoewel de medewerkers steevast correct en vriendelijk zijn, heb ik er weinig vertrouwen in dat het goed komt.

Gewenste oplossing

Terugbetaling en compensatie
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer Slothouber,Fijn dat we elkaar gesproken hebben. Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
  2. Auteur
    JS
    Datum
    Opnieuw veel aardige mensen van Klantenservice gesproken. Er zijn excuses aangeboden en een cadeaubon ter compensatie. Wat mij betreft een voldoende oplossing. Ik hoop dat Bol hier iets mee doet en de interne processen verbetert zodat klanten niet letterlijk 6 weken op hun geld hoeven te wachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen