Opgelost door Bol.com: Artikelen twv €600 5 weken geleden geretourneerd, terugbetaling blijft uit!
Details
Klacht
Er is iets goed mis bij jullie klantenservice! Wekenlang wordt ik aan het lijntje gehouden. Op 30 mei stuurde ik een telefoon en tablet twv 598 euro retour ivm een te late levering. In de originele ongeopende verpakking. Hoewel in het besteloverzicht netjes stond dat het retour ontvangen was en dat de betaling spoedig zou worden terugbetaald, gebeurde verder niets. Twee weken later toch maar eens een mailtje gestuurd. Geen reactie whatsoever! 23 juni gechat. Alle begrip en het zou geregeld worden. Daarna de reactie dat ik iets niet had teruggestuurd! Week later weer gebeld en weer te horen gekregen dat het goed gaat komen. Gevraagd om bevestiging per email; niet ontvangen! Vandaag gesproken met teamleider klantenservice die garandeert dat het geld wordt teruggestort. Hoewel de medewerkers steevast correct en vriendelijk zijn, heb ik er weinig vertrouwen in dat het goed komt.Gewenste oplossing
Terugbetaling en compensatie- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.