Klacht Bol.com: Asociaal klantenservice personeel JIRRE

Klachtnummer
# 405990
Gebruiker
R.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Klantenservice medewerker Jirre was afgelopen donderdag erg asociaal bezig. Ik had een vraag over een factuur waarbij ik ook nog eens herinneringskosten voor moest betalen. Laten we zeggen dat "ik" dit verkeerd heb ingezien.. Maar alsnog ga je zo niet om met klanten! Ik was op mijn werk en denk even snel iets te kunnen vragen via Chat met de "expert" hier kwam ik in aanmerking met JIRRE hij zegt dat wat ik zeg niet klopt. Ik geef hem nogmaals iets aan en hij zegt dat alles wat ik zeg niet klopt. Maar geen uitleg. Als ik uitleg van hem zou kunnen krijgen zou ik er wijzer van worden maar dit is ook niet het geval. Hij adviseert mij ook niet eens even de klantenservice te kunnen BELLEN wat ik persoonlijk wel zou adviseren als ik in dit geval het niet zou begrijpen. Ik wens hem een fijne dag netjes en geef aan dat ik zal bellen omdat ik hem niet begrijp. Waarop hij antwoord met: WAT LUL JE NOU? Het gesprek heb ik zeker nog bewaard en heb dit echt nooit eerder meegemaakt met een klantenservice, zo ga je niet met klanten om JIRRE!!

De oplossing

Dit bedrijf waar ik vaak bestel en vaste klant van ben zou zeker deze klantenservice medewerker moeten aanpakken.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste R,

    Bedankt voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R.,

    Inmiddels hebben we contact gehad. Bij deze sluit ik dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?