Opgelost door Bol.com: Asus laptop dec 2015 gekocht, 2 keer gerepareerd en 6 maanden verder steeds defect

Unhappy Asus/Bol klant

Asus N551JB via Bol.com op 23 dec 2016 gekocht, €969.
23 Feb ging al mis, super traag opstarten (zou erg snel moeten zijn - SSD Cache hybrid HD). Bol gebeld; krijgt te horen dat ik via hun kon laten repareren of zelf bellen met Asus. Heb Asus direkt zelf gebeld. Na enkele weken een RMA gekregen. Na 2 weken terug gekregen (14 maart) Diagnose - HDD error actie - SSD 24GB MSATA vervangen. Bij opstarten meteen duidelijk dat hetzelfde probleen aanwezig was en de reparatie had niet geholpen. Maart 18 BOL gebeld, en deze keer naar hun opgestuurd met RMA. Ongeveer 3 weken later terug - blijkt toch bij Asus te recht te zijn gekomen en deze keer is de moederboard vervangen... Laptop weer razend snel! :-) Weer 4 weken in gebruik; nu krijg ik eindeloos bluescreen restarts! logboek wijst op moederboard/processor. Bol net gebeld - ze willen het nog 1 keer repareren natuurlijk !! :-( Steeds geen geld terug of vervangende laptop. Leuk, 6 manden een laptop die niet werkt Thanks BOL

Na 6 maanden waar ik durft geen programmas instaleeren, geen foto's opslagen en geen serieus werk op doen... ik wil mijn gewoon mijn geld terug of een vervangende laptop (NIET ASUS) krijgen. Ik weet dat jullie eisen 3 reperaties bij defekten, maar 6 maanden is mij nu echt te lang.
Ben jaren lang een trouwe klant van Bol, heb nooit probleemen evaren en heb jullie service zeer gewaardeerd... maar dit gaat te ver en als ik weer moest wachten... zijn jullie deze klant kwijt.

Bol.com
    Beste Steve,

Wat vervelend dat je laptop weer stuk is. We gaan de situatie bekijken en komen zo snel mogelijk terug op je melding.

Groeten, Jade van bol.com
    Bol.com
    Beste Steve,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek zojuist, heb ik je nog even een e-mail gestuurd ter bevestiging.

Ik wens je een fijne avond toe!

Groet, Jade van bol.com
    Unhappy Asus/Bol klant
    Ben door Bol gebeld, heel snelle reaktie vindt ik.
    Heb de kans om met iemand (J) te pratten die heeft de tijd genomen om deze casus goed in te diepen voor dat ze belde en was bereid om "out of the box" mee te denken om een aantrekelijke oplossing te vinden. Ik ben heel erg blij met deze contact, en ook met de oplossing - dit is klantvriendelijkheid als ik ben gewent van Bol.
    Heel erg bedankt dat dit nu eindelijk opgelost is. Dank u wel Jade.

Unhappy Asus/Bol klant

Ook een klacht indienen over Bol.com?