Klacht Bol.com: babyfoon veel duurder €80,02. verschil tussen webshops

Klachtnummer
# 69140
Gebruiker
acegrote
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Via bol. Com een babyfoon willen kopen ivm waardebon, echter de babyfoon die aantrekkelijk is kost bij bol.com 80,02 euro meer.waardoor ik of veel meer moet betalen of de waardebon niet kan inruilen voor een item wat ik nodig ben.

Linkjes :
Http://www.bcc.nl/persoonlijke-verzorging/babyproducten/babyfoon/motorola-mbp-36(74655)
https://m.bol.com/nl/p/motorola-mbp-36-babyfoon-digitaal/9200000005562673/?tpsQuery=/N/0/Ntt/Motorola%20mbp

Gewenste oplossing

Zélfde prijs hanteren en niet 80 euro duurder

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  2. Auteur
    acegrote
    Datum
    Graag zie/ hoor ik een passende oplossing. Mvg
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,U bent zojuist per e-mail geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen