Opgelost door Bol.com: Bedrijf komt belofte niet na en behandelt mij vervolgens onbehoorlijk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 385139
Gebruiker
T. Biesma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bol Com belooft mij levering “de volgende dag”, men laat mij vervolgens de hele dag wachten en meldt mij aan het eind van de dag dat de bestelling een dag wordt uitgesteld. En dit is niet voor het eerst. Vervolgens word ik door de helpdesk onbehoorlijk te woord gestaan en weigert men mij een klachtenadres te geven.

De oplossing

Ik wil dat men mijn klacht, niet de 1e van deze aard, serieus neemt en de zaak oplost. Ook wil ik een adres (niet zijnde de helpdesk) waar ik een klacht over het bedrijf kan indienen.









Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    T. Biesma
    Datum
    Inmiddels heeft Bol Com contact met mij opgemomen. Dit issue kan dus afgesloten worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
T. Biesma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?