Opgelost door Bol.com: Belabberde service bij Laptop reparatie

ChrisBr

Belabberde service bij Laptop reparatie

Mijn zoon heeft voor zijn ICT opleiding een laptop gekocht bij Bol.com.

Lampjes van het toetsenbord zijn binnen de garantie kapot gegaan.
Terug gestuurd voor reparatie (zoon kan voor school dan bijne niet meer werken), mail gekregen dat als het binnen 3 weken niet gerepareerd was hij het geld terug kreeg. Laptop wordt terug gestuurd vlak voor die periode. Lampjes nog steeds kapot.

Heb het idee dat men hem kapot terug heeft gestuurd om de 3 weken niet te overschreiden.

Mijn zoon is achtergeraakt op school doordat hij de laptop niet had en dus zijn opdrachten niet kon maken.

Bol.com gebeld: Ja dan moet je hem weer terugsturen. Uitgelegd dat hij niet weer 3 weken zonder laptop kon. Onbeschofte medewerker aan de lijn: "Ik studeer ook en kan gewoon zonder laptop, op school staan allemaal pc's waar ik achter kan werken, dus uw zoon kan gerust weer 3 weken zonder laptop!". Ik heb geprobeerd uit te leggen dat voor een ICT opleiding een ontwikkel omgeving op de laptop geinstalleerd moet zijn die niet op elke pc staat maar dat begreep de medewerker niet helemaal.

Op en top slechte service, gelukkig binnenkort Amazon in Nederland, dan zijn we af van deze belabberde service.

Chris Broers

Laptop omruilen voor een andere (zonder dat mijn zoon zonder zit) of tegoedbon om andere laptop uit te kiezen.
Laptop terug sturen en geld terug.

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?