Opgelost door Bol.com: Belabberde service bij Laptop reparatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 429882
Gebruiker
ChrisBr
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Belabberde service bij Laptop reparatie

Mijn zoon heeft voor zijn ICT opleiding een laptop gekocht bij Bol.com.

Lampjes van het toetsenbord zijn binnen de garantie kapot gegaan.
Terug gestuurd voor reparatie (zoon kan voor school dan bijne niet meer werken), mail gekregen dat als het binnen 3 weken niet gerepareerd was hij het geld terug kreeg. Laptop wordt terug gestuurd vlak voor die periode. Lampjes nog steeds kapot.

Heb het idee dat men hem kapot terug heeft gestuurd om de 3 weken niet te overschreiden.

Mijn zoon is achtergeraakt op school doordat hij de laptop niet had en dus zijn opdrachten niet kon maken.

Bol.com gebeld: Ja dan moet je hem weer terugsturen. Uitgelegd dat hij niet weer 3 weken zonder laptop kon. Onbeschofte medewerker aan de lijn: "Ik studeer ook en kan gewoon zonder laptop, op school staan allemaal pc's waar ik achter kan werken, dus uw zoon kan gerust weer 3 weken zonder laptop!". Ik heb geprobeerd uit te leggen dat voor een ICT opleiding een ontwikkel omgeving op de laptop geinstalleerd moet zijn die niet op elke pc staat maar dat begreep de medewerker niet helemaal.

Op en top slechte service, gelukkig binnenkort Amazon in Nederland, dan zijn we af van deze belabberde service.

Chris Broers

Gewenste oplossing

Laptop omruilen voor een andere (zonder dat mijn zoon zonder zit) of tegoedbon om andere laptop uit te kiezen.
Geboden oplossing
Laptop terug sturen en geld terug.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen