Opgelost door Bol.com: Belachelijk, ik ga bij bol.com geen dure aankopen meer doen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 442590
Gebruiker
Ruud1984
Datum
1 reactie

Details

Klacht

1,5 week geleden koffie machine besteld van 390 euro. Niet leverbaar blijkt achteraf, wel betaald maar nog steeds geen geld terug om een andere aan te schaffen. Elke dag contact met de klantenservice, er word gezegd dat het zo snel mogelijk word opgelost, maar ik krijg helemaal niks geen info via de mail of dergelijke. Bestellen is in 2 sec gebeurd, mijn geld terug duurt 1,5 week.

Gewenste oplossing

Direct mijn geld terug, dat zou iedereen willen als het product niet geleverd kan worden. Dat kan ook in deze tijd.
Geboden oplossing
Geld staat op de rekening . En een kado bon van 50 euro.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen