Klacht Bol.com: Belkin Casing na 6 maanden ingescheurd met gevolgschade

happy Niet opgelost
Oosterhuis3

Mijn Belkin Casing voor de iPad (100 EUR) is na 6 maanden aan de bovenkant ingescheurd waardoor de iPad is losgekomen van de casing en hierdoor is gevallen waardoor gevolgschade is ontstaan. Ik heb dit aan Bol.com voorgelegd en laat daarin ook de gevolgschade op mijn iPad zien. Bol.com heeft dit vervolgens aangewend alsof ik de casing heb laten vallen met de iPad erin. Dat is de reden waarom Bol.com van mening is dat de schade niet te verhalen is (enkel voor het voorkomen van krassen, niet tegen vallen).
Oorzaak en gevolg worden hierin dus op een verkeerde manier met elkaar in verband gebracht waardoor Bol.com van mening is dat het aan mij ligt. De casing is gescheurd door het gebruik, de iPad is uit de casing hierdoor losgekomen en op de grond gedonderd, dat is het eenvoudige verhaal.
Men verdiept zich niet in de casus, ben al jaren een goede klant van Bol.com en dan moet je in 8 jaren tijd een keertje een beroep op ze doen en dan geven ze niet thuis, slechte zaak Bol.com!

Vergoeding van Cading + reparatie kosten iPad 2018

Oosterhuis3
Geen oplossing geboden dus teleurstellend.

Ook een klacht indienen over Bol.com?