Klacht Bol.com: Belofte maakt schuld!

Tonstaalstra

Op 8 september vorig jaar heeft mijn zoon een ps4 betaald en besteld.
Via bol.com kregen wij half december een mail dat we uiterlijk vrijdag 13 december geleverd zouden worden. Zoon blij maar ook wat is het een drama geworden.
Na bellen ontving ik een mail dat ze mensen na mij een ps4 hadden geleverd. Een fout kan dacht ik toen nog! We kregen ter compensatie 25 euro tegoed bon en een mail dat we bij de volgende zending zouden zitten. En eind december weer een levering maar weer niet voor ons! Twee mails gestuurd nooit enig antwoord gekregen. Wel een mail dat we ook niet bij deze levering zaten!!!
Ongelofelijk krijg ik via Twitter steeds meer bewijzen dat mensen besteld op 28-10 doodleuk geleverd zijn. Ook verspreid bol.com na de media een mail dat iedereen tot 16-9 geleverd is! Ook dit is absoluut onwaar, ook hier heb ik meerdere bewijzen van!
Ik eis dan ook dan bol.com met een passende oplossing komt deze week!

Deze week uiterlijk een PS4 geleverd krijgen, met een passende compensatie voor allerlei PlayStations aktes die ik heb misgelopen! Ze geven wel een PS4 als prijs in een aktie maar leveren aan betaalde klanten gebeurt niet! Deze praktijken moeten keihard worden aangepakt!

Bol.com
    Geachte heer,We hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Tonstaalstra
    Bedankt voor de snelle standaard reactie!
    Ik hoop echt dat er nu een serieuze oplossing komt voor de vele mensen die bij bol.com nog wachten. Mediamarkt heeft vandaag in meerdere filialen behoorlijke aantallen hebben uitgeleverd. Maar jullie blijven angstvallig stil! Bij mediamarkt weet ook iedereen hoeveelste hij op de lijst is. Maar jullie zeggen niks. Is het overzicht kwijt? Ik hoor het graag!
    Tonstaalstra
    Wat is een snelle reactie bij bol.com! Niks gehoord, geen email helemaal niks. En wat schets mijn verbazing mediamarkt volop ps4 ook in de winkel. Ladingen vol. En bol.com! Helemaal niks. Misschien 22 januari weer! Vergeten in de tweede zending, vergeten in de derde zending en nu heel misschien in de 4de! En arrogantie ten top! Reageren helemaal nergens op! Niet op mail, en niet op deze klacht!
    Tonstaalstra
    Vandaag bij de media markt ps4 gekocht! Gewoon op voorraad! Bij bol.com direct geannuleerd! Geen enkele reactie gehad! Dikke fail van bol.com! Voortaan gewoon weer in de winkel kopen dus!
    Pre order bij bol.com is een drama geworden! Hebben totaal geen overzicht en sturen aan de verkeerde mensen. Wees gewaarschuwd!
    Bol.com
    Geachte heer,
    Fijn om te vernemen dat u inmiddels een PS4 hebt aangeschaft. Excuses dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Veel game plezier.
    Bol.com Webcare Team