Klacht Bol.com: Beloftes worden niet nagekomen

Casklachtbol

Op 12 november heb ik een review achtergelaten op Trustpilot in de hoop dat mijn casus op een fatsoenlijke manier opgelost zou worden. Op 15 november heeft Bol.com onder mijn review geantwoord dat ze contact met mij op zouden nemen. Het is vandaag 25 november (10 dagen later) en ik heb nog niks gehoord...

Op 27 oktober heb ik contact gezocht met de klantenservice om te vragen welke Pokemon Celebrations producten nog op voorraad zouden komen en wanneer. Na een nette mail terug bleek de eerste week van november van alles te arriveren. Voor de zekerheid de knop "Breng mij op de hoogte". geactiveerd.

Helaas bleek uiteindelijk dat de collectors chest en de Lances Charizard box niet op de vermelde data online kwamen. Een beetje jammer omdat ik het goed in de gaten hield. Erg zonde van de tijd.

Uit nieuw contact bleek dat de Chest pas weer in januari geleverd kon worden. Ik werd doorverwezen naar Intertoys voor de Charizard box maar volgens mij is er niet goed gekeken want op dat moment was ook daar alles uitverkocht.

Zoals de klantenservice aangaf op 3 november moest ik de knop “Breng mij op de hoogte” raadplegen. Dit heb ik allang gedaan...

Een aantal dagen later keek ik op bol.com keek bleek tot mijn grote verbazing de Charizard box online te staan. Snel keek ik in mijn inbox maar daar kon ik (zelfs niet in de spam) geen mail vinden. Nadat ik twee exemplaren snel in mijn winkelwagen had gedaan (zie afbeelding) bleek dat ik de bestelling uiteindelijk niet kon doorzetten. Waarschijnlijk was ik te laat want bij het bestellen bleef de winkelwagen bij de volgende stap leeg.

Uit contact wat daarop volgde werd mij aangeraden om de celebrations producten te kopen bij externe verkopers. Wat het personeel van de klantenservice waarschijnlijk gemist heeft is dat de externe verkopers de producten voor woekerprijzen verkopen. Op een mail die ik daarop schreef op 10 november is nog niet gereageerd.

In bestelling staan ook nog twee Pokémon Celebrations Premium Figure Collection dozen. Welke op maandag 15 nov eigenlijk al geleverd zouden worden. Je raadt het al, nog niks van gehoord.

Uiteindelijk sta ik na veelvuldig contact (vanaf 27 oktober) met de klantenservice nog steeds met lege handen (nadat ik de vorige keren ook al een aantal maal achter het net viste). En dat terwijl er meerdere producten op voorraad zijn geweest en ook daadwerkelijk verkocht zijn. Hoe kom ik alsnog aan een aantal producten?

Hoe kom ik alsnog tegen normale prijzen en zonder gedoe (het heeft me al veel tijd gekost) aan de volgende producten:

- 2x Pokemon Celebrations Collectors chest
- 2x Pokemon Celebrations Lances Charizard box
- 2x Pokemon Celebrations Elite Trainers Box
- 2x Pokemon Celebrations Ultra Premium Booster Collection Box

Ook een klacht indienen over Bol.com?