Klacht Bol.com: Ben boos.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 471841
Gebruiker
Nederlander
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bol.com verkoopt geen spullen met afbeeldingen van de traditionele zwarte piet vanwege "bepaalde groepen" in de samenleving die daar gekwetst door zijn, daar geeft Bol.com gehoor aan. Ben benieuwd. Ik word gekwetst door bv Anousha Nzume die blanke mensen WIT noemt. Dit met als reden omdat blank te positief klinkt. Dit is puur racisme. Graag zou ik dan ook willen dat haar boek "Hallo witte mensen" van jullie website wordt gehaald. Graag ook de Koran verwijderen, ben ik ook door gekwetst. En als we toch bezig zijn, graag ook alle BLM meuk verwijderen. BLM is een racistische terreurorganisatie met als doel om de blanke medemens kapot te maken. Kijk de filmpjes op internet/Youtube wat al die BLM aanhangers voor terreur uitvogelen. Winkels kapot slaan, onschuldige blanke medemens kapotslaan etc. graag daarom alle BLM artikelen verwijderen. Verder op de lijst, graag alles van dhr. Akwasi verwijderen. Akwasi roept op tot geweld tegen mensen die zich wagen te kleden als zwarte piet. Kan toch niet zo zijn dat Bol.com hierachter staat. Voorlopig houd ik het even hierbij. Ben erg benieuwd of jullie ook gaan luisteren naar mijn geklaag of dat jullie alleen selectief luisteren naar de opdringerige extreem linkse kleine minderheid.

De oplossing

De genoemde artikelen uit jullie assortiment verwijderen. Aangezien jullie luisteren naar jullie klanten die gekwetst zijn, hoop ik dat jullie dan ook naar mij luisteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nederlander
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen