Opgelost door Bol.com: Beschadigde droger ontvangen en niet geholpen

1mei2019

Ik had een droger besteld en deze kwam beschadigd uit de verpakking. Ik heb direct bol.com gebeld zodat deze omgeruild kon worden. Dit was volgens de medewerk(st)ers niet mogelijk. Ik moet nu wachten totdat mijn geld (750,- euro!!! ) teruggestort is, wat hopelijk binnen een week is. Om vervolgens een nieuwe te bestellen. Ik vind dit zeer slechte gang van zaken, zij leveren iets wat niet goed is en ik een hoop geld voor heb betaald. Nu is het mijn probleem, lijkt me gek! Helaas voor bol.com bestel ik de droger nu ergens anders, mijn vertrouwen is compleet weg. Daarnaast zal ik mijn ervaringen in mijn omgeving delen.

De droger onruild. Het lijkt me niet zo ingewikkeld voor hen om een nieuwe order te plaatsen en deze morgen af te leveren
Ter compensatie heb ik wasmiddel, een plak chocolade en een handgeschreven kaart gekregen. Tevens zou dit probleem bij het hoofdkantoor worden besproken. Ik ben het vertrouwen nog wel kwijt, maar de dame van de klachtenafdeling gaf mij het gevoel mij helemaal te begrijpen en toonde oprechte empathie. In mijn ogen heeft zij haar best gedaan om de fout van haar collega’s te herstellen.

Bol.com
    Beste 1mei2019,

Wij hebben je bericht gelezen. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Sheriva van Bol.com
    Bol.com
    Beste 1mei2019,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik dit bericht.

Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?