Opgelost door Bol.com: Beschadigde droger ontvangen en niet geholpen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 353471
Gebruiker
1mei2019
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik had een droger besteld en deze kwam beschadigd uit de verpakking. Ik heb direct bol.com gebeld zodat deze omgeruild kon worden. Dit was volgens de medewerk(st)ers niet mogelijk. Ik moet nu wachten totdat mijn geld (750,- euro!!! ) teruggestort is, wat hopelijk binnen een week is. Om vervolgens een nieuwe te bestellen. Ik vind dit zeer slechte gang van zaken, zij leveren iets wat niet goed is en ik een hoop geld voor heb betaald. Nu is het mijn probleem, lijkt me gek! Helaas voor bol.com bestel ik de droger nu ergens anders, mijn vertrouwen is compleet weg. Daarnaast zal ik mijn ervaringen in mijn omgeving delen.

Gewenste oplossing

De droger onruild. Het lijkt me niet zo ingewikkeld voor hen om een nieuwe order te plaatsen en deze morgen af te leveren
Geboden oplossing
Ter compensatie heb ik wasmiddel, een plak chocolade en een handgeschreven kaart gekregen. Tevens zou dit probleem bij het hoofdkantoor worden besproken. Ik ben het vertrouwen nog wel kwijt, maar de dame van de klachtenafdeling gaf mij het gevoel mij helemaal te begrijpen en toonde oprechte empathie. In mijn ogen heeft zij haar best gedaan om de fout van haar collega’s te herstellen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste 1mei2019,

    Wij hebben je bericht gelezen. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste 1mei2019,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen