Opgelost door Bol.com: beschadigde zending Bol verstop zich achter Fodor en die reageert niet op mail of telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 652255
Gebruiker
Japie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Retour gemeld. Maar krijg geen retour-etiket. Bol verstop zich achter Fodor. Maar die reageren niet op mail en nemen de telefoon niet op als ik bel. Heb ze foto's gestuurd van de beschadigde zending met de bezorgtijd waarvan Post.nl alsmaar bleef schuiven. Ook zond ik foto's van door mij herstelde emballage voor retourneren. Maar lou loene. Geen krimp. Ik wil dat pak kunnen inleveren.

Gewenste oplossing

Gewoon een retour etiket afgeven zodat ik het kan terugzenden. Is dat zo moeilijk Bol.com of Fodor?
Geboden oplossing
Ja uitstekend nagekomen en snel opgelost. Zowel voor Bol.com alsook voor hun partner Fodor in Middelharnis een pluim en dank aan Albers Trading
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen