Klacht Bol.com: Beschadiging door een hoesje!

Klachtnummer
# 306028
Gebruiker
H.ak
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb via bol.com een hoesje (met cover) gekocht voor mijn gloednieuwe Samsung S9+. Het hoesje heb ik maximaal twee weken gebruikt. Daarna kwam ik erachter dat de pashouders van de cover drie permanente strepen hebben achtergelaten op het scherm mijn mobiel. Deze strepen/beschadigingen zijn niet weg te vegen.
Ik heb eerder contact gehad met de verkoper en bol.com maar er werd sarcastisch gereageerd op mijn klacht. Bovendien werd mijn klacht als een leugen gezien! Belachelijk.
Dat een hoesje, die je koopt ter bescherming van je gloednieuwe mobiel, het scherm van je mobiel beschadigd.. Dat wens ik niemand.

De oplossing

Een excuus en een vergoeding van de reparatiekosten van het scherm.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste H.ak,

    Wat vervelend dat uw mobiel is beschadigd. Ik heb uw gegevens gevonden en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Nog een fijne dag gewenst!

    Met vriendelijke groet,

    Isaac
    bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Vandaag hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Hopelijk bent u tevreden met de door ons geboden oplossing. Nog een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Isaac

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen