Klacht Bol.com: Beschadiging tijdens transport/aankomst bol.com

Wijkje

Begin januari laptop van 3 maanden oud opgestuurd naar Bol.com ter reparatie. Laptop afgegegeven bij AH filiaal in Nootdorp. Aangegeven dat het muispadje niet werkt.
Na een poosje kregen we de melding dat laptop gerepareerd kon worden kosten 180 euro wegens stootschade. Wij erg verbaasd laptop was nog nooit gevallen. Wij bellen bolcom gaf aan dat wij hem niet goed verpakt zouden hebben. Wij hebben de foto's opgevraagd en de doos ziet er punt gaaf uit, maar de laptop heeft aanzienlijke schade opgelopen. Wij geven aan dat de doos puntgaaf is hoe kan de laptop dan zo kapot zijn.
Nu zeggen ze dat we hem dus zwaar beschadigd in de doos hebben gedaan of dat de vervoerder het gedaan zou hebben. Wij voelen ons zwaar benadeeld. Als wij een zwaar beschadigde laptop zouden opsturen dan zouden we toch aangeven wat er gebeurd is. Na herhaaldelijk contact mail en telefonische zijn wij ten einde raad.

Aangezien de laptop dus behoorlijke schade heeft opgelopen, weten we niet wat voor gebreken hij gaat tonen als we hem gerepareerd terug krijgen. Wij willen dus een nieuw exemplaar.

Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Bol.com
    Beste mevrouw Broring,Vanochtend heeft u contact gehad met een collega. Wij blijven bij ons standpunt zoals genoemd in het betreffende telefoongesprek.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team

Ook een klacht indienen over Bol.com?