Opgelost door Bol.com: Bestel niet bij Bol.com

K.M.

ik heb afgelopen zaterdag 17-12-2016 een Nespresso magimax expert apparaat bij jullie besteld. Ik heb vandaag meerdere malen contact gehad met jullie en toen is mij toegezegd dat ik de machine op 28 december in huis zal hebben. Dit zou nog even uitgezocht worden en ik zou hierover terug gebeld worden. Dit is niet gebeurd en nog geen 2 uur later is mijn bestelling geannuleerd???? Ik ben hier totaal niet over te spreken toen ik de bestelling plaatste stond er toch echt duidelijk bij dat de machine tussen 3-6 dagen bezorgd zou worden? Ik heb vanmorgen mijn oude machine via Marktplaats verkocht omdat ik een goed bod had gekregen en omdat ik in de veronderstelling was dat ik binnen 6 dagen een nieuwe zou krijgen. Nu zit ik zonder een koffiemachine en ik moet op mijn geld wachten?? Ik snap niet waarom jullie medewerker mij niet heeft gebeld. Ik heb zojuist weer contact gehad met de klantenservice omdat ik nu precies een identieke machine zie maar dan van het merk DeLonghi. Als ze mij hadden gebeld dan had ik dit misschien telefonisch nog met ze om kunnen zetten. Nu is dat niet meer mogelijk omdat de bestelling al geannuleerd is. Ik ben niet tevreden met deze gang van zaken en ik zal ook nooit meer wat bestellen bij Bol.com Dit slaat echt helemaal nergens op. Waarom zegt jullie webshop dat iets leverbaar is als dat niet het geval is?? Ik hoop echt dat jullie dit snel oppakken want ik zit nu zonder een koffiemachine en dit komt echt doordat jullie mij misleidende informatie hebben gegeven.

Dit is de letterlijke mail wat ik heb gekregen:

Beste meneer,

Hartelijk dank voor het contacteren van ons klantenservice, hierbij een terugkoppeling.

Ik heb begrepen dat je bestelde artikel is geannuleerd, nou begrijp ik heel goed als koffie lief hebber dat het vreselijk is om je koffieapparaat te missen.
Maar, helaas is je bestelling geannuleerd en dit, omdat het niet meer leverbaar is, Helaas werd dit niet goed gecommuniceerd via ons website.. Nou heb je wel gelijk betaald dus moet je helaas wachten op de terugbetaling (3 werkdagen).
Mijn excuses, ik moet je helaas teleurstellen. Verder wens ik je nog een hele fijne dag en alvast fijne feestdagen.

Rabiyanur

Ik heb de machine bij jullie besteld voor €279,- nu zie ik dat jullie een identieke machine aanbieden alleen dan van het merk DeLonghi en die bieden jullie aan voor €281,50 ik zou graag deze machine willen hebben met nog een goedmaker

Bol.com
    Beste K Mohammad,
    Wat vervelend dat jouw bestelling is geannuleerd. Ik snap goed dat je niet blij bent op dit moment. Dit is absoluut niet de service die je van bol.com kunt verwachten.

Ik heb je gegevens gevonden en ik zorg er voor dat er zo spoedig mogelijk contact met je wordt opgenomen voor een gepaste oplossing.

Groet,
    Imro
    bol.com

K.M.
Ik ben heel erg positief hoe Imro van Bol.com de klacht heeft opgepakt. Ik heb alsnog een Nespresso apparaat twv €329,- gekregen.. en dit binnen 3 dagen.. Echt top!! ik denk dat ik gewn heel veel pech had met mijn bestelling.. Bol.com pakt klachten heel goed en snel op.. Mijn complimenten!!

Ook een klacht indienen over Bol.com?