Opgelost door Bol.com: Bestellen van boeken bij Bol.com met Airmiles

HenkF

Onlangs 2 boeken besteld bij Bol.com. Een NL-talig en een Engelstalig boek. Tijdens het orderproces op de website bleek dat betaald kon worden met Airmiles en werd het totaal/maximaal aantal benodigde Airmiles getoond. Toch moest er nog een bedrag betaald worden, naar later bleek (na telefonisch contact met Klantenservice) voor het NL boek. Toch is het totaal aan Airmiles afgeboekt, dus inclusief voor het NL boek. Klantenservice van Bol.com vertelde, dat NL boeken niet met Airmiles konden worden betaald i.v.m. wettelijke regels, maar dat deze Airmiles binnen een week teruggestort zouden worden. Na 15 dagen nog steeds niet teruggestort. Opnieuw Klantenservice gebeld, en nu wordt gezegd dat de Airmiles niet worden teruggestort, maar dat deze zijn omgezet in een cadeaucard, te besteden bij een toekomstige aanschaf bij Bol.com. Daar ben ik het niet mee eens. Website is op zijn minst onvolledig. Ik heb nu dus 28,95 euro uitstaan, wachtend op een mogelijke toekomstige aanschaf bij Bol.com.

Ik wil óf de teveel betaalde airmiles teruggestort hebben of het teveel betaalde bedrag teruggestort hebben. Daarnaast moet de Bol.com bestelprocedure op de website aangepast worden, zodat het de klant duidelijk is dat geen airmiles betaald kunnen worden bij Nederlandstalige boeken, maar ook dat het benodigde aantal airmiles alleen wordt getoond van de te bestellen niet-NL boeken..

Bol.com
    Geachte heer Figee,Wij begrijpen dat u niet tevreden bent over bol.com. Onze excuses hiervoor.We hebben uw melding in behandeling genomen. Wij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,bol.com Webcare
    HenkF
    Voor de helderheid: Op zich ben ik wel tevreden over Bol.com, alleen de afhandeling van de laatste bestelling is niet conform van wat ik zou verwachten. De snelle reactie is op zich al verheugend.
    Bol.com
    Geachte heer,Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en uw klacht hopelijk naar tevredenheid opgelost.Met vriendelijke groet,
    bol.com
    HenkF
    Het financiële voorstel van Bol.com om de klacht af te handelen is prima. Ik ben wel benieuwd hoe de aanpassingen op de website er uit gaan zien.
    Ook over het proces van de klachtafhandeling ben ik tevreden over. Gelukkig neemt Bol.com klachten serieus.

HenkF

Ook een klacht indienen over Bol.com?