Opgelost door Bol.com: bestelling achteraf betalen

# 181945
Vos

Ik heb in 2014 2 bestellingen en in 2015 1 bestelling gedaan bij Bol.com en achteraf betaald. Ik wilde deze week 5 artikelen bestellen via Bol.com en wilde weer achteraf betalen echter deze mogelijk heb ik niet meer. Gemeld bij de klantenservice. De klantenservice kon niks voor mij doen. En aangezien ik geen ideal en creditcard heb kan ik geen bestelling plaatsen bij Bol.com. Bolcom niet de winkel voor iedereen klant onvriendelijk! Nieuwe klanten kunnen wel achteraf betalen ik vind dit discriminerend!

De mogelijk hebben om weer achteraf te betalen nieuwe klanten hebben dit wel!

Bol.com
    Beste klant.

Wij hebben jouw beicht in behandeling genomen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Jolanda van bol.com
    Bol.com
    Beste klant,

Gisteren heb je contact gehad met mijn collega en van haar begrijp ik dat jullie er samen uit zijn gekomen.

Jolanda van bol.com
    Vos
    Ik had nog een tegoedbon van Bol.com op mijn account die is door de medewerkster van Bol.com overgezet op het account van mijn vrouw die wel achteraf kan betalen terwijl ik nog steeds niet achteraf kan betalen. Hiervoor was niet een duidelijke verklaring voor. Ik neem hier genoegen mee, ik kan tenminste mijn tegoedbon op het account van mijn vrouw verzilveren die wel achteraf kan betalen.