Opgelost door Bol.com: bestelling achteraf betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181945
Gebruiker
Vos
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb in 2014 2 bestellingen en in 2015 1 bestelling gedaan bij Bol.com en achteraf betaald. Ik wilde deze week 5 artikelen bestellen via Bol.com en wilde weer achteraf betalen echter deze mogelijk heb ik niet meer. Gemeld bij de klantenservice. De klantenservice kon niks voor mij doen. En aangezien ik geen ideal en creditcard heb kan ik geen bestelling plaatsen bij Bol.com. Bolcom niet de winkel voor iedereen klant onvriendelijk! Nieuwe klanten kunnen wel achteraf betalen ik vind dit discriminerend!

De oplossing

De mogelijk hebben om weer achteraf te betalen nieuwe klanten hebben dit wel!

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant.

    Wij hebben jouw beicht in behandeling genomen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Gisteren heb je contact gehad met mijn collega en van haar begrijp ik dat jullie er samen uit zijn gekomen.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com
  3. Auteur
    Vos
    Datum
    Ik had nog een tegoedbon van Bol.com op mijn account die is door de medewerkster van Bol.com overgezet op het account van mijn vrouw die wel achteraf kan betalen terwijl ik nog steeds niet achteraf kan betalen. Hiervoor was niet een duidelijke verklaring voor. Ik neem hier genoegen mee, ik kan tenminste mijn tegoedbon op het account van mijn vrouw verzilveren die wel achteraf kan betalen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy