Opgelost door Bol.com: Bestelling annuleren

leeuw33

Ik heb een bestelling geplaatst op 1 september 2020. Ik ben op de dag van levering 24 huur thuis gebleven, niemand heeft een post geleverd. Nu zegt de track en trace code dat het pakket is geleverd bij de postnl punt, en dat ik het daar moet afhalen. Ik wil hierdoor de betaling van mijn bestelling annuleren. Hiervoor heb ik via de chat met een bol.com medewerker contact opgenomen. 2 keer is het chat gesprek gesloten, en daarna wordt er onserieus een smiley verzonden alsof ik uitgelachen wordt. Een paar maanden geleden had ik dezelfde situatie en toen had de bol.com medewerker die ik toen had geschreven het opgelost door de annulering te verwerken omdat bol.com nadat de bestelling terug was verzonden aan bol.com nog steeds een betaling van mij eiste. Nu wil ik niet weer 2 weken wachten, en dan nogmaals 2 weken bezig zijn met een verzoek voor een simpele annulering! Graag verzoek ik u dat het probleem snel wordt opgelost en de betaling van het product wordt geanulleerd!

leeuw33

Ook een klacht indienen over Bol.com?