Opgelost door Bol.com: Bestelling blijft hangen in sorteercentrum en wordt niet opgelost door Bol.com

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 159207
Gebruiker
DeHo
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Heb zondag iets besteld bij Bol.com en zou het daarom maandag uiterlijk dinsdag in huis verwachten. Woensdag gebeld omdat de zending nog steeds in het sorteercentrum is. Antwoord vanuit bol: "we gaan het uitzoeken en u wordt daarover terug gebeld.". Donderdag, niets gehoord, nog maar eens gebeld. Antwoord vanuit bol: "we gaan het uitzoeken en u wordt daarover terug gebeld vanmiddag of uiterlijk morgenochtend.". Vrijdag nog maar eens gebeld omdat ik wederom geen antwoord heb gekregen. Aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren. En het antwoord van bol.com was "dat gaan we doorgeven aan dezelfde afdeling die het nu al aan het uitzoeken is, en u krijgt vanzelf antwoord." Direct aangegeven bij de klantenservice dat ik dat niet OK vind omdat die afdeling geen reacties geeft, al meerdere dagen lang. Helaas kon de klantenservice niet anders doen dan doorgeven en moet ik, als ontevreden, machteloze klant, maar afwachten tot ze ooit gaan reageren.

De oplossing

- schriftelijk (mail of in mijn acoount op bol.com) bevestiging dat mijn bestelling is geannuleerd.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Dennis,
    Mijn collega Floor heeft afgelopen vrijdag contact met je opgenomen. Vandaag wordt er gekeken naar een oplossing.
    Groet,
    Kirsten van bol.com
  2. Auteur
    DeHo
    Datum
    Beste Kirsten,

    Klopt helemaal. Ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met Floor. Tijdens het gesprek heeft Floor duidelijke afspraken gemaakt en zich ook aan deze afspraken gehouden. Gisteren wederom contact gehad (per mail omdat ik niet bereikbaar was) en de klacht is zo goed als opgelost. Super !

    Grt,
    Dennis
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Dennis,

    Heb je al gebruikt gemaakt van je bestelling?
    Aangezien alles is opgelost, sluit ik hierbij de melding.

    Groet, Floor van bol.com
  4. Auteur
    DeHo
    Datum
    Beste Floor,

    De bestelling is geannuleerd omdat het pakket nog steeds in het sorteercentrum "hangt".
    Mijn klacht is in ieder geval nu netjes afgehandeld door iemand die zich wel prima aan de afspraken gehouden heeft.

    Groeten,
    Dennis

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DeHo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen