Klacht Bol.com: Bestelling geannuleerd

Klachtnummer
# 463551
Gebruiker
Telefoon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klacht over bol.com


Op 28 juni kreeg ik een melding op mijn telefoon dat bol.com de IPhone Xr in de aanbieding had. Onze dochter wil graag zo'n telefoon daarom heb ik haar wakker gemaakt op zondag ochtend en hebben we vlug deze telefoon besteld en direct betaald. Ik kon zien dat er nog drie witte beschikbaar waren. Indien ik een andere kleur wilde was deze niet in de aanbieding. Daarom gingen we er vanuit dat wit uit het assortiment ging.
Onze dochter helemaal blij, enorm gespaard om deze telefoon aan te schaffen.
Een paar uur na onze bestelling kreeg ik een mail dat onze bestelling was geannuleerd en als ik toch nog een telefoon wilde kon ik klikken op onderstaande link. Dat heb ik gedaan maar toen was de prijs veel hoger.

Mijn klacht is dat ik de bestelling niet heb geannuleerd. Dat er een fout gemaakt is in de prijs kan ik niets aan doen.

De oplossing

De enige juiste oplossing is dat de telefoon als nog geleverd wordt voor de aanbiedings prijs van 28 juni.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen