Opgelost door Bol.com: Bestelling geannuleerd door Bol.com ivm tussentijds verhoogde prijs

Scott

Op 25-12-2015 heb ik bij Bol.com een koelvriescombinatie besteld a € 699,-. Deze bestelling is rechtstreeks bij Bol.com gedaan en dus niet via een "verkoop door" constructie die ze tegenwoordig ook hebben. Ik kreeg direct een bevestiging dat de koelvriescombinatie op 13-1-2016 geleverd zou worden, allemaal prima. Vandaag (1 dag voor de afgesproken leverdatum!) kreeg ik echter een email dat de order was geannuleerd omdat het artikel niet meer leverbaar zou zijn. Als ik bij Bol.com op de website kijk dan staat dezelfde koelkast er echter nog altijd op maar ondertussen wel voor een prijs van € 888, 89 en via de "verkoop door constructie". Ik heb dus gereageerd op de email van de klantenservice dat ik het hier niet mee eens ben maar omdat ik 8 uur later nog altijd geen reactie heb ontvangen heb ik zojuist gebeld. Ik kreeg een erg aardige dame aan de lijn die me vertelde dat Bol.com dit artikel ineens niet meer kan leveren en dat ze niets kunnen doen om me hierin tegemoet te komen.

Ik zou graag gewoon de koelvriescombinatie ontvangen die ik besteld heb. Ik heb geen behoefte aan een alternatief omdat ik specifiek deze koelvriescombinatie heb gekozen.

Bol.com
    Beste Mark,

Wat een vervelende situatie. We nemen je melding in behandeling en zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Vriendelijke groet,
    Floor van bol.com
    Bol.com
    Beste Mark,

We zijn samen tot een mooie oplossing gekomen.
    Een fijne dag toegewenst!

Vriendelijke groet,
    Floor van bol.com
    Scott
    Uiteindelijk samen tot een prima oplossing gekomen. Wel jammer dat het nodig was om klachtenkompas daar voor te moeten gebruiken.

Scott

Ook een klacht indienen over Bol.com?