Klacht Bol.com: bestelling geannuleerd door bol.com

Trisha

op 12-12-2013 en 17-12-2013 heb ik 7 artikelen besteld. De levering was naar Ierland.
op 23-12-2013 zijn de artikelen verstuurd volgens hun. 13.1.2014 gebeld, bestelling is geannuleerd zonder reden. Slechte service, telefonische niet goed afgehandeld door medewerkster. gevraagd om op nieuw de bestelling te plaatsen. Geld moet alsnog terug gestort worden. Ik vindt dit geen klanten service. de artikelen waren bedoeld als kerst cadeaus.

tijdig feedback/status van bol.com ik ben alleen achter gekomen dat de bestelling was geannuleerd na mijn telefonische contact op 13-1-2013. de melding op mijn rekening was : verzonden: . correct en net behandeld worden door medewerkster. Ik wil graag mijn geld terug hebben. Een compensatie zou " not out of place" zijn. hoe moet ik nu iets met vertrouwen bestellen?

Bol.com
    Geacht heer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en nemen zo snel mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Bol.com, Webcare Team
    Trisha
    Bol.com heeft mij op 16 januari gebeld. Ik heb mijn geld terug ontvangen. Het is niet duidelijk wat er is gebuurt met mijn bestelling. het is mij geadviseerd om opnieuw te bestellen. ik heb een kado bon ontvangen van 7.50. Ik heb op 20-1-2014 opnieuw besteld. op 21-1-2014 heeft mijn bestellen geannuleerd. Ik wil NU mijn geld terug.