Klacht Bol.com: Bestelling geannuleerd door Bol.com

FTJ Huiskamp

Begin deze week een laptop besteld via Bol.com. Dit Voor 681 euro. Bestelling via IDEAL betaald en een mail ontvangen met ontvangstbevestiging en info dat de laptop bezorgd wordt na 2 dagen. Helaas werd de bestelling geannuleerd omdat de laptop niet meer voorradig bleek. Wel wordt de laptop op Bol.com nu aangeboden via een andere leverancier voor 905 euro. Een verschil van 224 euro! Blijkbaar is de laptop populair en kon de prijs omhoog. Heb gebeld met klantenservice van BOL, maar ze zeggen niets voor mij te kunnen doen. Ik vind dat als ik betaald heb (IDEAL), ik ook een koopovereenkomst heb! In een winkel krijg ik ook mijn aankoop na betaling, zelfs met een laagste koopgarantie.

Ik ben van mening dat ik een koopovereenkomst heb en wil dus graag deze laptop ontvangen tegen overeengekomen prijs.

Bol.com
    Beste mevrouw Huiskamp,
    In ons systeem heb ik gezien dat mijn collega al contact met u heeft gehad. Ik vroeg me af of het goed is opgelost en of je nog vragen hebt. Zo niet, wil ik u vragen om het afhandelvoorstel te accepteren. Groet, Michelle webcare bol.com
    FTJ Huiskamp
    Ik blijf van mening dat de gang van zaken niet correct is. Het prijsverschil is groot nl 224 euro. Meer dan 1/3 van de oorspronkelijke prijs. Ik vind dit misleiding.

FTJ Huiskamp

Ook een klacht indienen over Bol.com?