Klacht Bol.com: Bestelling geannuleerd door Bol.com
Details
De klacht
Begin deze week een laptop besteld via Bol.com. Dit Voor 681 euro. Bestelling via IDEAL betaald en een mail ontvangen met ontvangstbevestiging en info dat de laptop bezorgd wordt na 2 dagen. Helaas werd de bestelling geannuleerd omdat de laptop niet meer voorradig bleek. Wel wordt de laptop op Bol.com nu aangeboden via een andere leverancier voor 905 euro. Een verschil van 224 euro! Blijkbaar is de laptop populair en kon de prijs omhoog. Heb gebeld met klantenservice van BOL, maar ze zeggen niets voor mij te kunnen doen. Ik vind dat als ik betaald heb (IDEAL), ik ook een koopovereenkomst heb! In een winkel krijg ik ook mijn aankoop na betaling, zelfs met een laagste koopgarantie.De oplossing
Ik ben van mening dat ik een koopovereenkomst heb en wil dus graag deze laptop ontvangen tegen overeengekomen prijs.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.