Opgelost door Bol.com: Bestelling geannuleerd door webshop, moet de bestelling opnieuw plaatsen?

CrashClaudicoot

3 september een bestelling bij Bol.com geplaatst voor een Samsung smartwatch voor €329,00. Op de website staat binnen 3 dagen geleverd. 6 september ontvang ik een email dat de fabrikant het artikel nog niet kan leveren ivm onvoldoende voorraad.
Uiterlijk 29 september kan ik mijn bestelling tegemoet zien. Vandaag 28 september nog geen bericht van Bol.com. Dus bellen naar de klantenservice. Medewerkster verteld dat er een email is gestuurd op 28 september (welke in mijn ongewenste mail) terecht is gekomen) met de volgende mededeling:
Beste .....Er gaat iets ontzettend mis met je bestelling van de Samsung Smart Watch. De bestelling wordt door ons systeem om technische redenen geannuleerd en zal niet worden geleverd. Hier balen we net zo van als jij. Het aankoopbedrag van dit horloge wordt, tot overmaat van ramp, pas over 2 weken aan je terugbetaald. Wij bieden je hier onze oprechte excuses voor aan.
Hoe zit het met de gratis Duo Charger?
Wij raden je aan je bestelling opnieuw te plaatsen. Je kan dan met de factuur van de nieuwe bestelling, én de vermelding van het bestelnummer van de geannuleerde bestelling, de gratis Duo Charger t.w.v. € 99,00 claimen bij Samsung. Doe dit voor 14 oktober, anders verloopt deze extra actie.
Ten eerste wacht Bol.com op het allerlaatste moment om mij over de situatie in te lichten. We hebben het over bedrag van €329 en niet over een pakje boter. Het bedrag kan pas over 2 weken worden teruggestort???? En ik moet zsm de bestelling plaatsen om de duocharger te kunnen claimen, dus nog een keer €329 betalen waarom ik nog lang op moet wachten.????
Sorry, maar als dit geen terechte klacht is.
Bol.com komt dan aanzetten met een kleinigheidje in tegemoetkoming een cadeaubon van 25 euro te besteden bij Bol.com. Wat denk u zelf?

Bestelling leveren zoals gevraagd in eerste instantie inclusief duocharger.
Snap niet dat de bestelling is geannuleerd, lang moet wachten tot mijn geld wordt teruggestort en dat ik opnieuw een bestelling moet plaatsen. Schijnbaar is deze smartwatch dus toch te leveren.

Bol.com
    Beste mevrouw,

Dit bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Jolanda van bol.com
    Bol.com
    Hi Claudia,

We hebben elkaar net gesproken en zijn tot een oplossing gekomen.

Jolanda van bol.com

CrashClaudicoot
Smartwatch is per express verstuurd en extra korting op het artikelontvangen. Een dag later is ook nog een cadeau gestuurd voor mijn hondje voor dierendag. Bol.com heeft de teleurstelling echt goedgemaakt en opgelost

Ook een klacht indienen over Bol.com?