Opgelost door Bol.com: Bestelling geannuleerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 113983
Gebruiker
M
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben een paar uur bezig geweest om een bestelling bij elkaar te zoeken. Deze bestelling is geplaatst en bevestigt door Bol.com met de melding, dat zij gelijk gaan beginnen.
Vandaag heb ik een mail gehad, dat er mijn account geen bestellingen kan worden geplaatst zonder opgaaf van redenen.

Dat is vreemd, want de afgelopen jaren heb ik diverse boeken en games bestelt. Als ik de reden wil achterhalen, moet ik dit zelf maar gaan uitzoeken. Lees heel veel tijd erin steken.

Als dit zo is, dan koop ik voortaan gewoon mijn spullen in de boekhandel.

De oplossing

Ik heb de afgelopen jaren heel veel bestelt bij Bol.com en ik ben er beetje klaar mee.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,
    We hebben je klacht in behandeling genomen en komen er zo spoedig mogelijk bij je op terug.
    Groeten, Kirsten van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer,

    Vandaag heb ik een e-mail gestuurd naar het e-mailadres in je account.
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend.
    Groeten,
    Jolanda van bol.com
  3. Auteur
    M
    Datum
    Bol.com heeft de klacht perfect afgehandeld en ik ben ben zeer tevreden met de personnlijk benadering ipv een dertien in dozijn oplossing. Tevens ben ik tevreden met de compensatie. Einde klacht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen