Opgelost door Bol.com: Bestelling geannuleerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 177096
Gebruiker
Nec123
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Had camera besteld na veel wachten en bellen werd hij geannuleerd ook na de beloofde telefoon gesprek dat ik gebeld zou worden kreeg ik weer een email heb op site gekeken nu staat hij erop maar wel €50 duurder dan ik heb besteld had heb ik gezegd maar kreeg het antwoord dat het nu een externe verkoper is
Ik had hem op 4 juli besteld was 3 tot 5 wachttijd

De oplossing

Dat ik hem voor het bestelde bedrag krijg ik heb nog €45 aan kadobonnen bij bol.com openstaandie ik zou inleveren

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Danyel,

    Bedankt voor je melding. We hebben het in behandeling genomen en komen er zo snel mogelijk bij je op terug.

    Groet, Jade van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Danyel,

    Bedankt voor je melding. We hebben het in behandeling genomen en komen er zo snel mogelijk bij je op terug.

    Groet, Jade van bol.com
  3. Auteur
    Nec123
    Datum
    ben netjes gebeld en het is goed afgehandeld dus netjes van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nec123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?