Klacht Bol.com: Bestelling mislukt, geld wel afgeschreven

Hammie

Heb bij bol een laptop besteld , na de betaling via iDeal kreeg ik een foutmelding wegens storing, das lekker geen laptop wel geld weg, ik meteen klantenservice gebeld en die zeiden dat er geen order was doorgekomen en dat ik nog een paar uurtjes moest wachten want misschien kwam hij alsnog door, mooi niet, dus weer gebeld en ze zeiden dat mijn geld automatisch word teruggestort , maar kan 2 weken duren, das lekker omdat er een storing bij bol is krijg ik geen laptop wat kan gebeuren, maar kan ook nog ff 2 weken op mijn geld wachten, ik vind dit echt schandalig dat zoiets 2 weken kan duren, zit nu al 5 dagen te wachten tot dat ze een keer mijn 918eur terugstorten, was mijn eerste keer bij bol , maar waarschijnlijk ook de laatste.

Geld terug binnen hooguit 2 dagen , niet 2 weken

Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,Helaas beschikken wij niet over genoeg gegevens om u goed van dienst te kunnen zijn. Graag ontvang ik een klantnummer of bestelnummer van u. Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,
    bol.com Webcare Team

Ook een klacht indienen over Bol.com?