Klacht Bol.com: Bestelling niet compleet ontvangen!!

Klachtnummer
# 118818
Gebruiker
Chayan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had 24-4-2015 een Ps4 besteld met extra controller. De ps4 zat bij levering niet in de doos! Alleen de controller zat in de doos.. Heb dit gemeld bij BOL.com , maar ze doen er niets aan.. Alleen zeggen dat ik aangifte moet doen, daar gaat me €400!! Voor mij nooit meer BOL.com

De oplossing

Mijn €400 terug ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw,

    Bedankt voor je klacht en feedback hierin. Ik zie dat je hierover al eerder contact hebt gehad met mijn collega Renske. Helaas kan ik niets anders aangeven dan zij al heeft gedaan. We blijven dan ook bij ons standpunt.

    Groeten,
    Priscilla van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen