Klacht Bol.com: Bestelling niet geleverd

Heelboosnu

Op zondag 15 januari jongstleden heb ik een telefoon besteld. Om precies te zijn een Apple iPhone 14 Pro met een geheugen van 128gb in de kleur Spacezwart. Deze iPhone heeft een camera die foto's maakt van maarliefst 48 megapixels en heeft 6GB ram geheugen. Ook heeft het toestel een 3200 mAh batterij en een iOS besturingssysteem. Los van deze geweldige specificaties heeft dit toestel ook zijn nadelen. Het scherm is slechts 6.1 inch groot, en de poort waarmee het toestel opgeladen dient te worden ondersteunt geen USB-C. Jammer, maar het voordeel daarnaast is wel dat als je hem voor 23:59 uur besteld ik hem de volgende dag in huis heb! Geweldige service! Waar een aantal jaar geleden een next-day levering nog onvoorstelbaar was, is dit nu de normaalste zaak van de wereld geworden!

Met een wirwar aan accounts die nodig zijn voor diverse websites, apps, of simpelweg burgerzaken vergeet men zijn wachtwoord nog eens. Ook ik! Waar de optie ‘bestel als gast’ vroeger nog zichtbaar was tijdens een bestelproces, is dit ook naarmate de tijd zich verstrekt verdwenen. Dus ook bij Bol. Begrijpelijk! Een webshop, of zoals Bol zichzelf profileert; een platform, draait mede door het generen van leads! Hoe meer hoe beter zou je zeggen, maar niet wanneer er iets fout gaat tijdens je bestelling…

Zoals jullie kunnen zien heb ik het wachtwoord van mijn account opnieuw aangevraagd om 19:44 uur waarna ik mijn bestelling heb betaald om 19:52 uur.

De volgende dag heb ik vanuit huis gewerkt, in de veronderstelling dat mijn iPhone geleverd zou worden. Dit is helaas niet gebeurd tussen 08:00 uur en 19:00 uur. Vervolgens ben ik naar mijn voetbaltraining gegaan, en na het training zag ik een mailtje dat mijn bestelling bezorgd zou zijn. Dolblij ben ik naar huis gegaan, maar ik heb daar geen pakket aangetroffen. Ook was er niemand thuis op dat moment, en mijn buren hebben jammer genoeg ook niets ontvangen…

Na een post onderzoek, waarvan de uitslag niet aan mij bekend is gemaakt, heb ik dus geen flauw idee waar mijn vooruitbetaalde toestel zich bevindt.

Ik heb hier meerdere keren naar gevraagd, ik heb een stuk of 25 keer gebeld afgelopen week, en telkens word mij een andere verhaal verteld. Het laatst gevoerde gesprek was met Ruben, sympathieke gast die weet waar hij over praat. Hij heeft mij verteld dat het hoofdkantoor aangeeft niets voor mij te kunnen betekenen omdat ik ‘meerdere accounts’ heb bij Bol.

Geld terug, zsm

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?