Opgelost door Bol.com: Bestelling niet geleverd. Bij opnieuw bestellen is de prijs 37% hoger!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116762
Gebruiker
Gerrit
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 22 juni kocht ik bij Bol.com het voedingssupplement Vitakruid Atrimove voor € 41,99. Die bestelling is nooit aangekomen. De klantenservice van Bol.com bood als enige oplossing, het bedrag te retourneren en adviseert mij om opnieuw te bestellen. Dat leek mij acceptabel.
Maar: Toen ik ging herbestellen, bleek de prijs verhoogd tot € 57,50. En men weigert om dat iets aan te doen. Dat vind ik volstrekt ten onrechte. De koop was gesloten. Bol.com moet voor de oorspronkelijke prijs leveren.
Na die opmerking meldde de klantenSERVICE dat ze de verbinding gingen verbreken.

Ongehoord! Bol.com moet gewoon leveren voor de overeengekomen prijs.

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Gerrit,

    Vervelend dat je niet geholpen bent zoals je wilde. Ik heb je gegevens in ons systeem kunnen vinden en er zal zo spoedig mogelijk iemand contact met je opnemen.

    Groeten, Margot bol.com
  2. Auteur
    Gerrit
    Datum
    Nou ja, Margot.... Niet geholpen zoals ik wilde?
    Zeg maar gewoon dat Bol.com de gesloten overeenkomst niet is nagekomen. Dan noemen we het beestje bij de naam.

    Vriendelijke groet,
    Gerrit
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Gerrit,

    Zojuist heeft u een e-mail ontvangen met hierin een geboden oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
  4. Auteur
    Gerrit
    Datum
    Correct afgehandeld, zoals het hoort. Jammer dat de klantenservice van Bol dat niet direct kon doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerrit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen