Opgelost door Bol.com: Bestelling niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62133
Gebruiker
Vermeer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen dinsdag een bestelling gedaan bij Bol.com, een horloge en een stylespen.
Als u t voor 22,00 uur besteld, volgende dag in huis.
Nou , besteld om 17.30 uur.
S avonds een mail dat horloge later word geleverd en de stylespen is brievenbus-post.
T is nu zaterdagmiddag en ik heb nog niks binnen..geen horloge,maar ook geen stylespen
Dikke dikke fail voor bol.com

De oplossing

Belofte waarmaken. Binnen 24 uur leveren, is binnen 24 uur!
Vergoeding...

2 reacties

  1. Auteur
    Vermeer
    Datum
    Via Twitter contact gehad. Supersnel antwoord, en probleem opgelost! Top!
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,Goed om te horen dat het inmiddels via Twitter goed is opgelost. Veel plezier met de bestelling.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vermeer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen